Avatar billede hub Nybegynder
14. januar 2005 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SonyEricsson k500i: software mangles

Jeg bruger ovennævnte telefon og har købt et originalt datakabel, primært til brug ved redigering af tlfbog, kontakter mv. Har været på sonyericsson.com for at hente software og har fundet alle former for billed-og lydredigering, synkronisering osv, men ingen editor til kontaktliste, tlf.numre osv. Er jeg totalt blind eller hvor finder jeg disse ting?
Avatar billede mixeren Nybegynder
14. januar 2005 - 12:31 #1
Personlig syntes jeg at SonyEricssons software er noget bras. Enten kan man ikke finde det, eller også virker det ikke ret godt (læs: ustabilt).

Jeg fandt et rigtig godt værktøj, som kan faktisk alt man ønsker sig. Du kan redigere i telefonbogen, overføre billeder, lyde osvosv. Du kan endda sende en sms fra computeren, altså skrive sms'er på dit tastatur og sende dem via mobilen.

Benytter den selv, godt nok via BT og med en Z600, men jeg mener at den også kan benytte datakabel.

Tjek http://fma.sourceforge.net
Avatar billede hub Nybegynder
14. januar 2005 - 16:26 #2
mixeren: super-program, tak skal du have. Læg venligst et svar :-)
Avatar billede mixeren Nybegynder
14. januar 2005 - 22:51 #3
Det var så lidt. :-)