Avatar billede rs2000 Nybegynder
15. januar 2005 - 09:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Joystick / rat og pedal sæt ?

Jeg kan huske at der for noget tid siden kom et rat/pedal sæt på markedet,hvor rattet kunne drejes mere end 360grader rundt.

Hvad fabrikat var det nu det var ???

Og findes der ikke sådan et sæt hvor man kan få koblingspedal på også ???

Jeg kan ikke finde nogle nemlig :-(

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede patrion Nybegynder
15. januar 2005 - 09:31 #1
Avatar billede rs2000 Nybegynder
15. januar 2005 - 23:58 #2
Nå jeg fandt ud af at det var et Logitech® Driving Force™ Pro der kunne dreje mere end 360grader med rattet. (hele 900grader)
Men det kan kun fåes til PS2 :-(