Avatar billede nellersteph Nybegynder
15. januar 2005 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CPU temperatur

Hej Eksperter

HJÆÆÆÆLP

Jeg har en amd athlon xp 2200+ processor i min maskine, når jeg går ind i bios for at se cpu temperatur står den på ca. 60 grader, er det normal arbejdstemperatur eller er der noget galt ?

Mvh Nellersteph
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2005 - 17:10 #1
Det lyder ok - stiger den når du har spillet på den?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. januar 2005 - 17:11 #2
det er lidt højt, er det en stationær, så rens blæseren, hvis det ikke hjælper, købe en ny..O)
Kabinetblæser,og evt. kølepasta kan hjælpe.
(der skal være overtryk i kabinetet, har du kabinetblæser i, så prøv at vende den om)
Men Amd, bliver varme..
Avatar billede nellersteph Nybegynder
15. januar 2005 - 17:14 #3
Tak for det... har lige fået monteret ny cpu køler... køber en kabinetkøler !

Artfreak post et svar så så får du point
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. januar 2005 - 17:24 #4
okay..O)