Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 14:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

spam problem fra eksperten.dk

Hej.

Jeg har lagt mærke til at eksperten.dk har temmeligt seriøst problem vedr. spam, (Efter min mening....)

hvis man prøver at gå på google og søge på eks. graveyard.dk, som er mit domæne, kommer min email adresse frem som hit nr 8.. med mine bruger data incl min email adresse, kunne eksterten ikke sikres lidt bedre så personlige data ikke ligger på offentlige sider eller bare give brugeren valget om email adressen ønskes offentlig.

David Nielsen.
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 14:31 #1
Det er da ikke eksperten der har skrevet din email, det er da dig selv... :)
Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 14:33 #2
Ja men kræves der ikke en email adrersse i min profil, profilen er offentlig og til at finde på google !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2005 - 14:34 #3
Som popsy skrev: Det er da ikke eksperten der har skrevet din email, det er da dig selv... :)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=grave (det ER dig selv der har skrevet en mail adresse ;))
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 14:36 #4
Det er jo ikke din profil der vises, det er dit minisite :)
Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 14:38 #5
Sorry :(---
Jeg var nok lige lidt hurtig der,
Der var lige noget der hed et minisite..
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2005 - 14:42 #6
hehe :)
Avatar billede summer Mester
17. januar 2005 - 14:57 #7
Nu du er ved at "kigge" på eksperten, hvad så liiige med at få tjekket dine rigtig mange ulukkede spørgsmål - helt tilbage i 2000 http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=grave&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 14:59 #8
:).

jeg er netop i gang..
Avatar billede summer Mester
17. januar 2005 - 15:00 #9
Lettere overskueligt - 34 helt nøjagtigt http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=grave
Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 15:38 #10
Lukker :)