Avatar billede mudgi5 Nybegynder
23. januar 2005 - 21:12 Der er 18 kommentarer

Billig bærbar?

Heysa alle!

Jeg går på 10. klasse centeret og har snart eksamener.

Problemet er så bare at jeg ikke fik reserveret en computer under lodtrækningen for reservationerne. Så jeg skal altså bruge en bærbar, hvis jeg skal undgå at skrive i hånden til eksamen.

Så mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde en billig bærbar?

Kravene er simple,

1. Den skal kunne bruges til tekstarbejde
2. Den skal ikke være overpowered, altså - Har ikke brug for en der kan køre diverse grafik krævende spil, så derfor behøves ikke nogle dyre grafik kort, eller for mange ram.
3. Den må gerne kunne køre film (evt. til rejser o.l.).
4. Max pris - 4000 kr.

Håber i kan hjælpe mig med at finde en bærbar der nogenlunde kan overholde disse små krav. :)

På forhånd tak.

/mudgi5
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2005 - 21:13 #1
Den blå avis.. der er altid en del billige
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2005 - 21:22 #2
Jep - du får ikke en ny til 4000,-
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
23. januar 2005 - 21:46 #3
Som de andre siger kan du ikke få en bærbar til under 4000 kr. Noget af det billigeste jeg kunne finde er denne her til 4.756 kr. uden moms.
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156140

Men som de andre også er lidt inde på så prøb og finde en brugt. f.eks. hos følgende sider:

http://www.dba.dk
http://www.guloggratis.dk

Men du kan også prøve på f.eks. et forum. På http://www.hol.dk bliver ofte solgt eller købt en bærbar.
Min anbefaling ville være og kigge lidt i "Den Blå Avis"
Men held og lykke med det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2005 - 21:53 #4
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
23. januar 2005 - 21:59 #5
Jeps lige en 200'er lap :D hehe
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2005 - 22:04 #6
Tror sgu heller ikke jeg kan komme længere ned - ikke ny i hvert fald :)
Avatar billede espersen Novice
23. januar 2005 - 22:10 #7
du skal være 100% sikker på at du kan få strøm under eksamen med de foreslåede maskiner !
Avatar billede topimax Nybegynder
24. januar 2005 - 01:59 #8
kan du ikke leje en for en dag eller uge? hvad er det nu de hedder.. leasy? eller sådan noget
Avatar billede hestetyv Nybegynder
24. januar 2005 - 11:02 #9
Du kan få en Zepto Znote 4040, dog uden OS, for kr 4567kr incl moms - dog kun indtil 31/1-05. www.zepto.dk . Evt brugt kan også købes her : http://www.laptop.dk/
Avatar billede kalp Novice
24. januar 2005 - 16:38 #10
topimax>> Leasy lejer ikke bærbare.. Jeg har spurgt dem engang
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 15:46 #11
Skal der ikke lukkes her efterhånden?
Avatar billede kalp Novice
17. februar 2005 - 19:51 #12
mudgi5 glemmer du E?
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2005 - 00:49 #13
mudgi5 hvor langt er man kommet? :)
Avatar billede espersen Novice
06. april 2005 - 20:39 #14
Lukketid? - denne tråd er 1 af 400 åbne tråde, hvor jeg deltager i - heraf er der alt for mange meget gamle tråde!
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 20:42 #15
uha det er fjerde reminder i denne tråd hehe
Avatar billede espersen Novice
11. august 2005 - 19:15 #16
Lukketid?  (den femte reminder !)
Avatar billede espersen Novice
21. februar 2006 - 13:53 #17
fået set på det??
Avatar billede momakjedan Nybegynder
02. april 2011 - 00:45 #18
Jeg har købt en utrolig billig bærbar på http://www.billig-baerbar.dk

Det var en Dell til 3990 kr. :-)

Jeg tror ikke det er billig bærbar som direkte sælger den, men tror de lister, men skide være med det