Avatar billede rudestrand Nybegynder
24. januar 2005 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

animeret pil der bliver længere

Jeg har brug for ideer til hvordan jeg laver en pil som bliver længere, og måske endda slår et 90 graders sving!?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
24. januar 2005 - 16:03 #1
Layers er vidst svaret her. tegn hele pilens længde i det nederste layer. Så masker du af ovenfor og lader din mask+ pilspids flytte sig

MVH

Henrik
Avatar billede rudestrand Nybegynder
25. januar 2005 - 09:19 #2
skal pilespidsen så ligge i maske laget, det er jo usynligt, eller hva'?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
25. januar 2005 - 10:00 #3
Du kan lægge pilespidsen i et lag over maskelaget og lade de to følges ad. Dette skulle også gøre det muligt at knække pilen og dreje pilespidsen
Avatar billede rudestrand Nybegynder
25. januar 2005 - 12:59 #4
Så er der styr på det, jeg takker mange gange :)
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
26. januar 2005 - 17:08 #5
Velbekomme!