Avatar billede miko67 Nybegynder
25. januar 2005 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Er der nogen af frac.dk drengene herinde?

Det er meget småt med nyheder om www.frac.dk. Er der ikke nogen der kan oplyse om det kommer op at køre igen, eller hvor lang tid man skal regne med der går...

Der må være mange utålmodige mennesker der sidder og trommer...
Avatar billede bb_maze Nybegynder
25. januar 2005 - 21:20 #1
Hey

Jeg har fået afvide at der er problemer med hardwaren. Jeg ved ikke præcist hvad der var gået ned, men det skulle komme med posten en af de kommende dage (måske i morgen, vil ikke love noget).

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
25. januar 2005 - 23:38 #2
Der er sket lidt nu, men ikke noget specielt positivt: www.frac.dk

Hygge
Avatar billede miko67 Nybegynder
26. januar 2005 - 12:08 #3
Takker. Har selv været inde og donere i håbet om at de kommer på rette spor igen.

Ellers har det været en fortræffelig host for alle mine websites (15-20 stykker). Måske man ikke skulle lægge alle sine æg i samme kurv.... hrmmm
Avatar billede pippen Nybegynder
28. januar 2005 - 09:48 #4
Har hørt af Frac snart skal komme op igen, De arbejder på højtryk for  at få samlet nok penge til noget nyt hardware!!