Avatar billede nyegaard Nybegynder
27. januar 2005 - 10:18 Der er 3 kommentarer

id3 tag søger

Hejsa jeg har tænkt over det længe....Findes der et program der kan gå på internettet og søge efter ID3 tags, og så derefter indsætte det i ens mp3 fil???

Har et program der hedder musicbrain jukebox...men det er sku ikke meget ved!!! Så er der nogle der kender andre!?! som måske er bedre!?!
Avatar billede 4b4 Nybegynder
02. februar 2005 - 09:48 #1
Der findes programmer der via filnavnene automatisk kan indsætte ID3 tags i en hel mappe ad gangen.. ex: kim larsen - kvinde min.mp3.. så indsætter den selv artist: kim lar.. title: kvi..

Fandt selv programmerne på edonkey.. og de skulle gerne være freeware :)
Avatar billede 4b4 Nybegynder
03. februar 2005 - 21:57 #2
lukker du ?
Avatar billede nyegaard Nybegynder
21. januar 2007 - 10:17 #3
det er da et elendigt svar...