Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 16:23 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

HJÆLP....

HJÆLP MIG...

Min søn slal ud og køre cykellistprøven imorgen  i Fredericia. Men han har mistet sit kort. Og hans lærer vil ikke give ham et nyt kort, over den rute som han skal køre.
Hvad gør jeg?
Findes der et sted på nettet hvor den rute står? ELLER?
Avatar billede krusell Nybegynder
21. marts 2001 - 16:25 #1
Slå læreren.
Hvad er det for en spasser, der ikke vil give et nyt kort...
Spark ham hårdt over skinnebenet...
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 16:25 #2
Hvad f***** er det for en lærer!

Undskyld udtrykket
Avatar billede krusell Nybegynder
21. marts 2001 - 16:26 #3
*lol*
Avatar billede krusell Nybegynder
21. marts 2001 - 16:26 #4
Hvad med en af de andre elever?
Kan i ikke bare tage en kopi af deres kort?
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:37 #5
Lad din søn cykle en fuldstændig forkert rute. Når knægten får en balle af politiet kan han/du så viddere give den til hans vattede lærer.
... eller tag et kopi ... ;o)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. marts 2001 - 16:42 #6
Send et indlæg til Lærernes fagforeningsblad, hvor du hænger læreren ud med navn og det hele, så han bliver fyret. Inden da, skal du bare lige sørge for ta du skælder ham huden fuld til forældresamtelerne, så alle de andre lærere begynder at hade ham. Sørg for at skoleinspektøren hører det - og tving ham derefter til at give din søn et nyt kort. Også selvom prøven er overstået ;-)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. marts 2001 - 16:43 #7
forældresamtelerne = forældresamtalerne
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 16:55 #8
*GGGGG*
I er skøre.... Tak for hjælpen... MEN JEG HAR fundet kortet <;o) *ggg*
SIKke en humor..
Såe.. *GG*
Avatar billede krusell Nybegynder
21. marts 2001 - 17:01 #9
Hehe...
Held og lykke til din søn da :-)
Jeg dumpede stort, med 98 fejl ud af 20 mulige (eller sådan noget lign. ;-)
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 17:11 #10
De havde sådan en teroi prøve ovre i skolen, Hvor man startede med 300 points ( ligesom her på eksperten.dk) ? *GGG*
Og så hvis du f.eks svarede forkert på et spørgsmål, så mistede de 30 points. Og min søn fik 210 I alt... Det er jo fint nok.. Der var en fra hans klasse som der SLET ikke fik nogle fejl, 300 points. Det er sgu fint klaret.
Og hvis man består cykellistprøven går man videre til finalen, hvor man har mulighed for at vinde en splinter ny cykel :-)
Håber jeg at han gør.. (Hvisker)
Så slipper jeg for at købe en ny en til ham :-)
*GGG*
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 17:16 #11
krusell > Synes du ikke han er uheldig?
Han skal vise en koncert (sammen med sin klasse)
de skal spille sangen : Beatles - Let it be\" er han ikke bare uheldig? Han hader hans musik lærer overalt på jorden....

Kan jeg egenlig godt forstå :-)
Avatar billede krusell Nybegynder
21. marts 2001 - 17:18 #12
??
Om jeg synes han er uheldig, fordi han skal spille en koncert?
Tjoe, hvis han ikke vil.
Og det med en lære man ikke kan lide, har vi vist alle prøvet :-)
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 17:29 #13
Jamn, det er jo med sangen :
\"Beatles - LET it be\" ..Så ville jeg sgu også synes det ville være pinligt *G*
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 17:31 #14
Og det er ca. foran 200 børn, den skal spilles...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. marts 2001 - 17:46 #15
Hmmm - jeg husker at hvae ret dårlige erfaringer med \"Let it be\" - det var vist nok noget med at jeg for nogle år siden spillede i et band, hvor vi skulle underholde til et lokalt cykelløb - mere vil jeg helst ikke huske... ;-)
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 20:19 #16
jes > *Gg*