Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 16:35 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Det beste pakke program?

Hvad er det beste pakke program i dos?

Det skal kunde komprimere mest muligt.
Self. findes i en dos version.
Og så skal det understytte multi spaned disk.
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 16:36 #1
Findes der ikke en gammel zip til dos?? Jeg checker lige!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:37 #2
WinACE !

www.winace.com .. har både en Win32 version og en DOS commandline version.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:37 #3
fcs:> jow da .. pkz204g.exe kan hentes fra ftp.pkware.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:38 #4
Forøvrigt pakker WinACE i både ACE/ZIP og 5-6 andre formater...
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 16:38 #5
Det må vist være denne her der er den bedste: http://www.pkware.com/shareware/pkz250dos.html
Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 16:39 #6
Troede kun Winace fantes i en win ver.

fcs>>Fordi det er det mest benyttede format, behøver det ikke at være det bedste..
Avatar billede blood Nybegynder
21. marts 2001 - 16:39 #7
WinACE styre
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 16:39 #8
tdaugaard>> Den findes i en 2.50 til DOS
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:39 #9
Hvad med rar? - findes der en dosversion af rar?
- det er måske nok lidt usansynligt, men hvis og hvis ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:41 #10
blood:> WinACE er det ENESTE rigtige pakke program .. WinZIp og sårn .. fedt af! *G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:41 #11
repsac:> nææ .. RAR findes også til DOS .. jeg kan da i hvert fald huske at have brugt UNRAR.EXE før .. men jeg har ikke set en til at pakke med (men den findes nok ..)
Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 16:42 #12
repsac>>Jeps det gør der.. Har selv en ver af dosRAR
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:43 #13
Understøtter winace også rar? - for så må jeg sq da hellere få fat i det ...
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:44 #14
Det er sat.. utrolig hvad folk de bruger deres tid på ... rar til dos ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:44 #15
repsac:> WinACE understøtter udpakning af RAR men vist ikke pakning.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:45 #16
ACE, LHA, MS-Cab, ZIP, Javasoft-JAR archive, GZIP, TAR, GZIPTAR .. det pakker ACE i.
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:47 #17
For h.... det\'r jo ikke sjovt at kunne pakke det ud, men ikke pakke det ... Så kan jeg jo ikke bruge det.
WinRAR kan vel også en hel del, men kender dem ikke lige ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:51 #18
repsac:> nææ .. men ACE pakker bedre end RAR. Desuden har den nye ACE 2.0 compression flere forskellige algoritmer alt efter hvilken type fil du pakker, for at opnå en bedre compression rate. Du kan desuden indstille en HEL masse der har betydning for compression rate\'n..
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 16:53 #19
Aha ... så tror jeg alligevel jeg skal hente den ... den nyeste versioner vidst 2.2 ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 16:54 #20
repsac:> WinACE er feedt .. jeg har ikke brugt andet i tjae .. snart 1 år!
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 17:01 #21
Den er hentet ... ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 17:02 #22
*S* happy compressing :o)
Avatar billede repsac Nybegynder
21. marts 2001 - 17:04 #23
;o)
Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 17:09 #24
Når jeg prøver at lave et ace comprimition i real dos tilstand, rebooter computeren!!
Why??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2001 - 17:11 #25
Er det med Command Line tool\'en ?
Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 17:17 #26
Jepz.. ACE.EXE
Avatar billede gozar Nybegynder
21. marts 2001 - 17:45 #27
Ace command line virker dog i et dos-vindue under windows. Men hele ideen var at jeg ikke skulde starte windows op...
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 17:46 #28
Som jeg skrev tidligere: http://www.pkware.com/shareware/pkz250dos.html Skulle gerne virke både i dos og win
Avatar billede gozar Nybegynder
15. august 2001 - 01:57 #29
Selv om jeg ikke direkte kunde bruge det svar som tdaugaard forslog (Pga det ikke virkede i real dos) har det alligevel fået mig til at skifte til winace da det komprimere mere ind de formater jeg kar afprøvet.

Beklager den lange ventetid. Det er pga, jeg har været på højskole i ½ års tid..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. august 2001 - 02:00 #30
gozar:> WinACE _ER_ et godt pakkeprogram :-) Har brugt det eksklusivt i over et år nu :-)

Det er helt i orden med ventetiden, så længe point bliver delt ud før eller siden (helst før, men \"siden\" dør vi nok ikke af en sjælden gang ;o) ...) så er jeg glad :-)