Avatar billede ernst-emil Nybegynder
29. januar 2005 - 02:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke hente en bios opdate fra ecs hjemmeside

Hej jeg kan ikke via IE hente bios opdat.. til bundkortet k7vta3 v.3.1  eller nogen anden bundkort. jeg har prøvet fra alle de lande der er på deres side. Jeg kan godt hente fra andre computere.
Jeg har lige inst.. Firefox for at prøve med den, det virker sgu bare.
Men nu er det fame blevet et irreterende problem, som jeg MEGET gerne vil have løst....
Her er linket http://www.ecsusa.com/downloads/downloads_main.cfm?to=Motherboard
I finder k7vta3 v3.1 under archives og socket 462.
Avatar billede grinderslev Praktikant
29. januar 2005 - 06:22 #1
Du har vel ikke en popup stopper kørende som blokerer for overførelsen???
Avatar billede ernst-emil Nybegynder
29. januar 2005 - 13:27 #2
Jeg har slået den og antivirus fra men ingen hjælp.
Men jeg kan jo godt hente når jeg bruger Firefox.????
Avatar billede thorkilry Nybegynder
30. januar 2005 - 00:39 #3
Har det samme problem. Så er det jo godt vi har Firefox.
Avatar billede ernst-emil Nybegynder
30. januar 2005 - 09:38 #4
Jaaaa  MEN jeg bliver sgu nysgerrig så jeg vil altså gerne vide hvad det er der gør det
har lige fået at vide vi skal prøve at afinst. IE. og køre den ind igen. kan jo være en fejl...
Avatar billede ernst-emil Nybegynder
04. juni 2005 - 17:11 #5
ingen løsning fundet, så nu lukker jeg spørgsmålet da jeg måtte nøjes med at bruge firefox, den kunne sku godt hente hvad jeg skulle bruge. ?????

Kan i Have en god sommer    Ernst