Avatar billede Findahl Praktikant
31. januar 2005 - 16:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hakker i spil med geforce 6800 grafikkort!

Hej

Jeg har lige købt en ny Dell Dimension 8400 computer. Den har følgende grafikkort:

256MB PCI-Express nVidia GeForce 6800 med DVI/VGA - TV out via S-video port og dual monitor support. PCI Express x16 grafikkort

3 Ghz p4 HT processor og 1024 MB DDR2 ram

Jeg spiller så lidt Command & Conquer Zero Hour og så begynder den at hakke efter ½ time. Hvordan kan det gå til, når det er et rimelig gammelt spil og en splinterny computer?

Mvh.

Mark
Avatar billede krydset Nybegynder
31. januar 2005 - 17:07 #1
Jeg tror dit grafikkort bliver for varmt, har du mylighed for at prøve at måle temp. evt prøve at pille kabinetsiden af når du spiller ?
Avatar billede Findahl Praktikant
31. januar 2005 - 17:12 #2
Jeg tror ikke det er det. Jeg kan gå ind og se temperaturen, den er 45 - hvilket jeg ikke vil mene er for meget!
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. januar 2005 - 17:14 #3
Prøv nu at tage kabinetssiden af, og lad høre !
Avatar billede Findahl Praktikant
31. januar 2005 - 17:16 #4
Jamen prøv lige at hør her. Det kan da ikke passe at jeg skal åbne mit kabinet bare ved at have spillet ½ time. Måske ville det være en idé ved flere dages intensivt spil - men ikke ved en ½ time!
Avatar billede Findahl Praktikant
31. januar 2005 - 17:22 #5
Det må næsten være noget andet :o/
Avatar billede screem_brille Novice
31. januar 2005 - 17:31 #6
Det lyder meget som andre også har skrevet som et varme problem, så det ville jeg prøve at undersøge først.
Avatar billede krydset Nybegynder
31. januar 2005 - 19:29 #7
du kan da i det mindste prøve ik, det er der vel ikke så meget galt i. Hvis det så viser dig at problemet er varme, så kan du jo tage diskussionen op med forhandleren af computeren for nej det kan ikke passe den skal blive for varm
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:55 #8
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede Findahl Praktikant
21. marts 2005 - 14:40 #9
Jeg fik mig et nyt grafikkort, men Zero Hour bliver stadigvæk ikke spillet ordentligt. Jeg går ud fra det er spillet.