Avatar billede simonsweb Nybegynder
01. februar 2005 - 22:12 Der er 9 kommentarer

Need for speed underground 2 optagelse

Hejsa...

Er der nogen som ved hvordan man optager det man spiller
i need for speed underground 2?... Man kan jo se replayet
af det løb man lige har spillet, så kan man så optage
det, eller lægge replayet ud på sin hdd?

Med Venlig Hilsen

Simon Duun
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2005 - 22:36 #1
Jeg ved ikke om det er muligt det i NFS... jeg tror det ikke, men vil ikke helt slukke lyset for dig hehe

Alternative muligheder er, at anvende software som følgende

http://www.hyperionics.com/hc/index.asp
http://www.sofotex.com/Capture-Solution-download_L12151.html
http://www.deskshare.com/msr.aspx

Der er dog prøveperiode på Dem, men hvis det drejer som om bestemte seje replays du gerne vil have ned så er det jo også nok:)
Avatar billede simonsweb Nybegynder
02. februar 2005 - 07:58 #2
yebs, det kan du tro... Men jeg tænker at når man har lavet film med nfsu2, når man spiller så må det jo være muligt at optage ? :-S
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 08:00 #3
Jeg tror nærmere den gemmer de filer midlertidigt... tror ikke du finder dem som normale avi filer hvis du minimere spillet og kigger i folderen og heller ikke sikkert du kan afspille filerne hvis du endelig finder dem. Så derfor kunne du jo sætte et af de programmer jeg har fundet til at optage alt på din skærm og herefter klippe det væk som du ikke skal bruge.
Avatar billede simonsweb Nybegynder
02. februar 2005 - 11:40 #4
men der er jo det at når jeg f.eks bruger My Screen Recorder, så kommer
det jeg optager til at hakke helt vildt, og det er jo ikke specielt
fedt... Men man kan måske kontakte NFSU2 Teamet, og spørge om råd?
Hvem ved?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 12:07 #5
Det kunne du selvfølgelig godt gøre i et høfligt brev og nok rettere spørge Dem til råds om hvordan du kan hive dine replays ud og gemme Dem som avi fil
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. februar 2005 - 16:32 #6
hmmm, jeg har forsøgt at skrive en mail, til ea games...
Og de siger at de film de f.eks har på deres hjemmeside, er lavet i studierne
i USA, og det er hæmmeligt hvordan de laver disse film...

Dårligt Dårligt, efter min mening
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 19:23 #7
Tænkte jeg nok desværre, men det er sådan set mit eneste forslag...

Hvis du vil jeg kan jeg anbefale en freeware screen recorder?
Avatar billede simonsweb Nybegynder
03. februar 2005 - 19:31 #8
undskyld, men forstår ikke lige det sidste spg du stilte mig:
Hvis du vil jeg kan jeg anbefale en freeware screen recorder?

Dumme mig
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 19:37 #9
nej ikke dum hehe.. altså lige som de andre link før.. men et gratis program.. et der optager hvad du laver på skærmen