Avatar billede silversand.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer n30 Keyboard sprog

Er det muligt at ændre keyboard sproget på en Acer n30?  Eller kan det kun være UK??  For det er lidt irreterende jeg ikke kan skrive Æ,Ø,Å

- MvH SilverSand.dK
Avatar billede xrow Nybegynder
02. februar 2005 - 22:51 #1
står din indstillinger i windows på dansk?? altså i sprog!
Avatar billede hub Nybegynder
02. februar 2005 - 23:54 #2
Åbn en applikation-tryk på keyboardikonet-første "tast" i nederste linje tilhøjre for Ctl er et par bogstaver med accenter  over -tryk på denne tast og du finder æøå
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
03. februar 2005 - 21:05 #3
xrow -> Ja den er sat til Denmark

hub ->  aah.. tak for det..  ser nu noget bedre ud med et å istedet for aa...

point til dig

- MvH SilverSand.dK