Avatar billede snoozer Nybegynder
03. februar 2005 - 10:56 Der er 1 kommentar

Projekt om programmører

Hej Exp.dk

Jeg går i 10. klasse og skal til at have et uddannelsesprojekt om programmering.
Udover jeg skal programmere lidt skal jeg også have en kontakt ud af huset.
Her leder jeg efter en der er uddannet programmør ved f.eks. at have taget universitetet (datalogi), erhvervsakademiet (datamatiker), it-universitetet med bacheloruddannelse, eller noget lignende.

Personen skal bruges til at svare på nogle få spørgsmål omkring uddannelsen og jobmulighederne efter.
Ikke noget der tager lang tid.

Hvis der er nogen der er interesseret er i meget velkomne til enten at skrive her eller på min mail: martinkrag@gmail.com

Skriv hvis i selv har den uddannelse, kender nogen der har den eller hvis i ved hvor jeg kan komme i kontakt med nogen der har den.

På forhånd mange tak!!
Avatar billede mjense173 Nybegynder
09. marts 2005 - 22:52 #1
Du kan prøve at skrive et indlæg på Datalogisk Institut for Århus Universitet's nyhedsgruppe, som findes på news.daimi.au.dk eller via web'et:
http://www.daimi.au.dk/~fotex/diverse/news

Skriv i gruppen: "daimi"