Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
08. februar 2005 - 16:45 Der er 3 kommentarer

Drag af celleindhold uden mus

Hej

Er der en hurtig måde hvorpå man kan "dragge" en celles indhold (fx en formel) uden brug af musen i EXCEL?
Avatar billede jkrons Professor
08. februar 2005 - 17:12 #1
Tryk Ctrl+c. Flyt markøren. Tryk Ctrl+v
Avatar billede jkrons Professor
08. februar 2005 - 17:18 #2
Eller hvis du mener at fylde et område som med fyldhåndtaget, så start med den celle, der indeholdet det, du vil fylde. Marker så til højre med skift+Pil, Tryk Ctrl+R for at fylde. Eller marker nedad og Fyld med Ctrl+D.
Avatar billede tobler Nybegynder
08. februar 2005 - 17:49 #3
med Ctrl+g kan du vælge hvilken celle du vil "gå" til.