Avatar billede tkmbh Nybegynder
08. februar 2005 - 22:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Biplyde fra bundkort under boot måske def. bundkort

Hej

Jeg har et A7N8X deluxe bundkort og en 2500 Barton.

Mit problem er at den kommer med en bip lyd efterfulgt af tre hurtige når den skal starte op.

Nogen gange gør den det et par gange og starter WindowsXP andre gange bliver den ved med at stå sådanne.

Jeg har så læst mig frem til at problemmet skulle være at den ikke kan finde grafikkortet eller at rammene på grafikkortet er defekte.

Bootscreenen kommer dog frem og jeg kan sagtens komme ind i bios.
Jeg har også prøvet at opdatere bios og prøve at cleare cmos et par gange uden det har hjulpet.

Jeg har nu prøvet tre forskellige grafikkort. Et 9800, Ti4200 og et 9600. Alle tre gør det samme.
Jeg har prøvet at tage dem ud og ind og ud og ind flere gange og de sidder ordentligt.

De gange hvor jeg kommer ind i windows kører det tilsyneladende perfekt.

Jeg har fået at vide at det kan være agp-porten på bundkortet der er problemet.

Hvad mener i?
Avatar billede ppr Nybegynder
08. februar 2005 - 23:43 #1
Avatar billede ppr Nybegynder
08. februar 2005 - 23:45 #2
Avatar billede tkmbh Nybegynder
26. juli 2007 - 20:12 #3
Ups. Lukket.