Avatar billede glyholt Nybegynder
09. februar 2005 - 22:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

køb af bærbar pc

Hej alle...
Skal til at købe en bærbar pc, vil smide omkring 7000 incl. moms efter en.

har siddet og kigget på edb priser..... der er sq mange....
Hvad vil i anbefale og hvorfor ?
hvilken processer er bedst?
hvor mange ram skal man gå efter ? og evt video ram
indgange og udgange ??
OG?

Henrik
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 22:12 #1
Nu kommer det jo meget an på hvad du skal bruge den til.
Hvis du fare meget rundt, er det jo vigtig den kan holde strøm længe.
Derved er det en Centrino prosessor du skal have fat i. Det giver også mulighed for trådløs internet.

Men hvad dit behov er kommer helt an på hvad du skal bruge den til ?
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 22:16 #2
hejza jeg så lige dit spørgsmål og har en god bærbar til den dig jeg har fundet linket

http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=22207

men du kan også selv rode på hjemmesiden ( de ved hvad de lave )

håber du kan bruge det
Avatar billede glyholt Nybegynder
09. februar 2005 - 22:34 #3
tjaaa skal bruge den til alt :-)
Nej ok... alm arbejde, Lave lidt fotobehandling, se video fra tv2 sputnik, ville være fedt hvis man kunne trække video ud til mit tv.
Hvorfor er det lige en Centrino prosessor man skal have
Avatar billede glyholt Nybegynder
09. februar 2005 - 22:40 #4
er Dell noget man skal gå uden om eller er denne noget værd:http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspn_6000?c=dk&l=da&s=dhs&~tab=specstab#tabtop
hvordan er den i samligning med den affitheking syntes jeg skal købe ?
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 23:03 #5
hejza måske er dell gode til og lave bærbar, men ASUS er nu kvalite de ved hvad de laver
nu en af mine venner har købt en af dem, og han er belvet meget tilfreds med den.
han siger også at den køre meget stabil og der er næsten aldrig noget i vejn med den

hilsen affitheking
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. februar 2005 - 23:05 #6
Søg her på eksperten.dk Der er tons vis af dette spørgsmål hele tiden
Avatar billede ibka Novice
09. februar 2005 - 23:59 #7
Der er også et par stykker at vælge imellem her

http://www.itmagasinet.dk/shop/category.asp?catid=8&sortby=price
Avatar billede glyholt Nybegynder
10. februar 2005 - 09:47 #8
som skrevet i mit spørgsmål
Hvad vil i anbefale og hvorfor ?
hvilken processer er bedst?
hvor mange ram skal man gå efter ? og evt video ram
indgange og udgange ??
OG?

når i foreslår en enkel kan i ikke begrunde det lidt
når i foreslår en hel liste er det jo allerede noget jeg har set på edbpriser...
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. februar 2005 - 09:52 #9
Jamen så søg dov på eksperten.dk så kan du finde masse og svar. Der er anmeldser af alle bærbar der. Fra de helt billige til de helt dyre. Fra kun at skulle skrive på dem til at køre hårdt spil til hårdt grafisk arbejder.
Avatar billede glyholt Nybegynder
21. februar 2005 - 22:36 #10
ikke nogen der har besvaret hvad jeg spurgte om... lukker