Avatar billede pnd Nybegynder
11. februar 2005 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til at kontrollere om 5.1 lyden er i orden

er der nogle, der kan hjælpe med et gratis program til at kontrollere om 5.1 lyden er i orden. Creative har det i nogle af deres drivere, og det virker ved at en venlig kvindestemme siger hvilken højtaler og position, der nu testes.

På forhånd tak.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2005 - 15:09 #1
prøv www.dolby.com
søg på sound clip, og når søgeresultatet kommer frem får du et (øverst til højre) link til 5.1 on the go
så får du nogle klip der tester lyden
Avatar billede pnd Nybegynder
14. februar 2005 - 08:58 #2
hej og tak - men jeg vil gerne have et prorgam der kan installeres på maskinen.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. februar 2005 - 04:17 #3
jeg tjekkede det lige hos en ven
både med en DVD og med de der racerbil-tests hos dolby
det er små filmklip
og hans setup-program til lydkortet havde også et højttalertjek (som sendte lyd skiftevis til de 5 højttalere)
Avatar billede pnd Nybegynder
16. februar 2005 - 09:08 #4
tak for hjælpen - de 30 point er fortjente.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. februar 2005 - 10:40 #5
hvis de er til mig - så lægger jeg et svar :-)