Avatar billede armena Nybegynder
12. februar 2005 - 19:37 Der er 3 kommentarer

Computer ville ikke starte op til windows!

Jeg prøver lige at forklare hvordan det skete (eller hvordan jeg tror det skete).

Jeg installerede Magix Music Maker demo version bare for at lige prøve det. Hurtigt efter det, fandt jeg ud af at mine media filer (.wmv, .mp3 osv) ikke virkede mere! Og jeg troede at det var programmets skyld! Så jeg fjernede det fra computeren.
Men stadig, alle media filer virkede ikke! (har prøvet System Restore, men den blev ved med at sige at den ikke kunne restore til valgte dato)

Det blev nat, og jeg skulle faktisk køre Disk Defragmenter i starten af dagen! Så jeg ladte den køre gennem natten.
Da jeg stod op, var den på 50% og gad ikke gå videre. Jeg trykkede stop. Og genstartede. Det var her det hele startede!
Min computer ville nu ikke starte op til windows. Når jeg tænder den, skærmen hvor den giver dig mulighed for at vælge startop måde (safe mode, safe mode with network... normal osv), kommer frem, og det er ligemeget hvad jeg vælger - Computeren genstarter af sig selv. Fx. hvis jeg vælger at den skal starte normalt, kommer den til windows Loading skærmen, men genstarter når den er nået halvejs! Hvis jeg vælger safe mode, loader den nogle filer og genstarter når den er nået halvejs!

Hvad kunne det være? Og hvordan kan jeg rede mine filer :(?

Håber i kan hjælpe! Mange tak!
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 19:39 #1
Du kan alternativt altid reparere dit nuværende windows og på den måde beholde dine filer. Hvis du sætter din cd i drevet får du muligheden for at reparere dit windows når den først har tjekket dit drev og opdaget at du har windows installeret i forvejen
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 19:40 #2
Hvis det skulle vise sig du har brændt noget hardware af(hvilket jeg ikke tror) så kan du koble hd'en over i en anden maskine som slave og derved få adgang til dine data. Eller mindre avanceret er at købe en usb boks.. sætte den deri og koble den til en anden computer via. usb ledning.. det bare plug and play
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 19:41 #3
http://www.eksperten.dk/spm/590221

her forklare bufferzone det meget godt hvordan en repair skal laves