Avatar billede rever Nybegynder
17. februar 2005 - 16:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværks program

Hej

Jeg leder efter et program hvor man kan "tegne" sit netværk op.. Med computere, hvordan de er sat sammen i switches, servere, printere osv..?
Hvad hedder sådanne programmer?
Kender du nogle så skriv dem :) Gerne freeware

mvh. rever
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. februar 2005 - 16:12 #1
Jeg vil anbefale Microsoft Visio, der desværre ikke er freeware. I dete dokument kan du se hvordan jeg selv har tegnet netværk

http://www.giac.org/practical/GCFW/Kim_Guldberg_GCFW.pdf
Avatar billede rever Nybegynder
17. februar 2005 - 16:21 #2
okay, men det er noget i den dur!
Så er det lige det om man kan finde noget ala det i freeware :/
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. februar 2005 - 16:35 #3
Du kan selvfølgelig bruge et tegne eller et billedbahandlingsprogram, men så bliver det noget vandskeligt, da alt så skal tegnes. Visio er lavet til den slags skitser.

Jeg ved at derfindes noget til linux der er gratis
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. februar 2005 - 16:36 #4
Jeg har fundet dette, men jeg kender det ikke selv

http://www.smartdraw.com/specials/charts.asp?id=15344