Avatar billede myth Nybegynder
24. februar 2005 - 00:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vurdering af laptop

hvor meget vil i tro at denne maskine ville kunne indbringe?

Dell inspiron 8600

1.4ghz intel p4m centrino
512 mb ddr sdram
Geforce4 TI-4200 mobile m. 64mb ddr ram
1x DVI
1x TV-Out/Digital audio
2x USB 2.0
1x Firewire
1x tilslutning til monitor
1xcom
1xden brede port til printere jeg ikke kan huske navnet på
IR
10/100mbit ethernet
modem
Wire LAN 11mbit (synes dog jeg husker noget med 54mbit også)
15.4" 16:10 display 1680x1050
40gb hd 5400rpm
24x cd-rw/dvd combo
Avatar billede firebird Nybegynder
24. februar 2005 - 08:09 #1
Omkring 1500 kr
Avatar billede myth Nybegynder
24. februar 2005 - 08:17 #2
der er over 30 dage til april...
Avatar billede nopsen Ekspert
24. februar 2005 - 16:57 #3
jeg har for nylig solgt min bærbar med nogenlunde samme specs udover at der kun sad et geforce2 og cpu var en p4 1,9 m på papkassen.dk, den fik jeg 3500 for.
der kom mange henvendelser på den, da din er nyere og bedre end min, skal du ikke gå længere ned i pris.
Avatar billede nopsen Ekspert
24. februar 2005 - 17:02 #4
firebird> jeg ved ikke hvorfor du generelt blander dig i diverse tråde med useriøse svar.
du scorer for tit uretmæssige point på den måde og ignorerer når folk gør dig opmærksom på det, det er meget dårlig stil!
Avatar billede myth Nybegynder
24. februar 2005 - 17:05 #5
kun 3500? det er noget af en overraskelse. skal måske nævnes at maskinen har omkring 7 måneders reklamationsret endnu.

3500 virker ufatteligt lavt når jeg tænker på at jeg smed 15.000,- for den...
Avatar billede nopsen Ekspert
24. februar 2005 - 17:11 #6
jo men jeg skriver også at min er en mindre model, den er en del ældre og du derfor ikke skal sælge den billigere, jeg tror ikke du får mere end højst 7000 for den hvis du er heldig.
prøv at kigge på papkassen og den blå avis hvad andre sælger tilsvarende systemer til, det kan give en god målestok for hvor meget du kan tage for den.
Avatar billede askhoej Praktikant
25. februar 2005 - 14:33 #7
Det er jo nok meget fornuftigt at tage udgangspunkt i hvad en ny Dell koster og din model sælges faktisk stadig - den hedder blot 8600C. Her er ny prisen inkl. fragt 8.100 kr. - hvis jeg personligt skulle købe noget brugt, så ville jeg forvente en væsentlig besparelse i forhold til at købe en ny - så en pris på omkring 4.500 -5.000 kr. ville jeg nok synes var rimeligt. Du kan dog sikkert få en med mindre kendskab til bærbarer til at betale en 6.000 - 7.000 kr. hvis du er heldig.

/askhoej