Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 08:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne word dokument

Jeg har problemer med at åbne en word fil.

Når jeg forsøger at åbne filen får jeg meddelsen:

The document name or path is not valid.
Try one or more of the following:
*Check the path to make sure it was typed correctly
*On the File menu, click open. Search for the file using this dialog box

Andre har tilsyneladende haft tilsvarende problemer, eks.
http://eksperten.dk/spm/359533

Jeg har prøvet alle de ting der er foreslået: Hentet alle opdateringer, startet Word i safe-mode osv., men jeg kan stadig ikke åbne mit dokument.

Er der nogen som ligger inde med et doc-repair program, som gider og se på filen?

Den ligger under
http://www.student.dtu.dk/~s973419/exp/

på forhånd tak.
Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 08:22 #1
Har lige opdaget, at wordpad faktisk kan åbne filen...
Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 08:26 #2
-men dokumentet mister noget af formatteringen. Så hvis nogen kan restore dokumentet, er der stadig points.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 08:40 #3
Det ser helt ok ud her - hvad er problemet? Har du en emailadresse, kan jeg sende det som vedhæftet fil, måske er det nemmere for dig.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 08:42 #4
Lige så her. Endda i word 97
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 08:43 #5
Vi kan evt gemme i et andet format, såsom rtf før afsendelse.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 08:44 #6
Kommer i tanker om noget: Marker det hele og kopier det ind i et nyt worddokument. Det gjorde jeg, og nu ligger det smukt på mit skrivebord.
Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 09:00 #7
I må meget gerne sende dokumentet til s973419(at)student.dtu.dk

Lyder mærkeligt, men passer mig helt fint :-) Jeg har vist kun prøvet i word XP og 2002.

Bare send det som en normal word fil.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 09:15 #8
Prøv lige selv: marker det hele, kopier, åbn word indsæt. Hvis du selv gør det, kan du måske huske det til næste gang der sker noget underligt.
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 09:40 #9
word 2003 kan heller ikke åbne dokumentet hos mig
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 09:42 #10
Jeg har sendt dokumentet til mailaddressen.
Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 10:00 #11
-> hans-jensen: Jeg kan slet ikke åbne dokumentet. Derfor bliver det lidt svært at markere teksten...

-> tonnybrandt: Jeg har fået dokumentet, mange tak. Det ser fornuftigt ud.
Avatar billede larskrimi Novice
24. februar 2005 - 10:03 #12
Læg et svar tonny, så kommer der points. Hvis du vil have del i pointene hans-jensen, kan du også lægge et svar. Så må jeg overveje hvem der skal have hvor mange...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 10:10 #13
Her kommer så svaret ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 10:23 #14
Takker for point :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2005 - 12:30 #15
Ingen points til mig. Jeg synes det er en fornøjelse at kunne bidrage i dette agtværdige forum (og et par stykker til).
Har du prøvet at åbne word og derefter Indsæt - Fil? Det kunne være en mulighed. Fortæl om det lykkes.
Avatar billede larskrimi Novice
26. februar 2005 - 14:26 #16
Ja, jeg har prøvet alt tænkeligt (synes jeg selv) - deriblandt at indsætte i et blankt doc.

Men jeg har som sagt fået reddet dokumentet udfra det I har sendt til mig, men den oprindelig fil kunne jeg ikke få til at virke.