Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 09:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fjern dubletter

Jeg har 2 regne ark ... Disse indeholder i nogle felter det samme information ... Hvordan kan jeg merge de 2 ark og fjerne disse subletter?
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 10:00 #1
subletter = dubletter
Avatar billede tobler Nybegynder
24. februar 2005 - 10:32 #2
Prøv denne løsning: http://www.eksperten.dk/spm/459663.
Jeg kan godt li' at den først markerer dem som er dupletter, så man lige kan spotchecke.
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 10:48 #3
Den ser meget fin ud, men har aldrig lavet noget med Excel før så jeg aner ikke hvor jeg skal smide det hen ...
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 10:49 #4
Hmm eller gør jeg ... tror lige jeg fandt ud af det alligevel ...
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 10:52 #5
Så er spørgsmålet bare hvordan jeg får det til at virke på 2 forskellige regne ark ... Jeg ved ikke helt om de ligner hindanden ...
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 11:00 #6
Jeg har også fundet et andet problem ... Den formel er god nok men den virker jo kun hvis regnearket kun har 1 kolonne ... Hvordan får jeg den til at markere en speciel kolonne ...?
Avatar billede tobler Nybegynder
24. februar 2005 - 11:05 #7
Jeg så lige at du ikke havde flettet dine data sammen, det er jo der makroen virker.
Har du flettet dem sammen nu?

... en speciel kolonne? Den kører på den kolonne hvor der er en celle markeret.
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 11:10 #8
Det virker nu ... Jeg fik en fejl 400 før .. Hvad end det er ... Men jeg indsatte Makroerne igen og nu virker det ...
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 11:10 #9
Svar -> Point?
Avatar billede tobler Nybegynder
24. februar 2005 - 11:13 #10
Her er  et svar.
Avatar billede T101 Novice
24. februar 2005 - 11:31 #11
Fandt lige på et follow-up hvis du har tid ... Det er sikkert meget hurtigt t løse ... Hvordan får jeg de makroer til at virke globalt? ... Lige nu binder de sig til dokumentet og samtidigt gør sikkerheds funktionen at de ikke kan bruges andre steder ... Så hvordan binder jeg makroerne til programmet og ikke til filen ...?
Avatar billede tobler Nybegynder
24. februar 2005 - 16:29 #12
Her er et par links der kan hjælpe dig videre:
http://eksperten.dk/spm/258874
http://eksperten.dk/spm/475670
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Excel kurser for alle niveauer og behov – find det kursus, der passer til dig

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester