Avatar billede fasfan Nybegynder
25. februar 2005 - 09:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse: den lokale politik på dette system tillader ikke

Setup:
Windows XP på en bærbar computer.
Forbundet til internet via TDC ADSL
Var logget på om aftenen d. 23.02
Lukker maskinen.
Tænder maskinen d. 24.02, klikker på bruger-ikon, indtaster password.
FEJLMEDDELELSE: "den lokale politik på dette system tillader ikke at du logger interaktivt på"

- Har prøvet div. genstart.
- Login fra 'safe-mode'.

Samme fejl fremkommer alle steder.

Brugeren kan ikke huske 'Administrator' password.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2005 - 09:57 #1
Avatar billede fasfan Nybegynder
25. februar 2005 - 13:56 #2
Hej John,
Den fejlmeddelelse jeg oplyser, er den jeg har fået oplyst.
At den ikke umiddelbart forefindes på dansk, på google er jo ikke nødvendigvis det samme som at problemet ikke findes.
Hvis du nu prøver på internatinalsk;
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-49%2CGGLD%3Aen&q=xp+local+policy+not+permit+interactive+login
Får du fejlen frem, men ikke umiddelbart løsningen, og slet ikke på en stand-alone workstation.

Prøv igen :-)
Avatar billede fasfan Nybegynder
25. februar 2005 - 13:57 #3
Jeg kan selvfølgelig hacke XP Administrator password, men vil gerne undgå dette hvis jeg kan.

Det er således sidste udvej.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
25. februar 2005 - 14:09 #4
du kan starte med at rode disse links igennem.. http://www.google.com/search?hl=en&q=system+does+not+permit+you+to+logon+interactively&btnG=Google+Search

go´ fornøjelse
claus
Avatar billede cbm30 Nybegynder
25. februar 2005 - 14:10 #5
var lige langsom nok hmmm
Avatar billede serverservice Praktikant
26. februar 2005 - 17:23 #6
Du bliver nødt til at nulstille admin password - her er hvordan
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Gå så på med administrator og åbn gpedit.msc fra kør se om der er ændret i :
1. access this computer from the network
2. log on locally

??
Avatar billede serverservice Praktikant
27. november 2005 - 22:28 #7
Avatar billede tiger_dk Mester
06. marts 2006 - 14:20 #8
til fasfan - Tag lige et nærmere eftersyn på det her http://www.eksperten.dk/spm/692885 jeg har fundet et indlæg her på eksperten hvor du har givet en god forklaring, måske du også kan hjælpe mig her !