Avatar billede kjulius Novice
25. februar 2005 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor må jeg kun se synopsis på de første 20 artikler?

Der er åbenbart en lille bug i visningen af artikel-oversigten. Jeg kan i hvert fald ikke få vist en synopsis for mere end de første 20 artikler.

Første side vises korrekt. Men når man skifter til næste side, fjernes markeringen for synopsis, og siden vises uden. Hvis man herefter markerer synopsis feltet, og trykker søg, startes helt forfra, altså fra side 1. Go figure!

Er der nogen som har løst den tilsyneladende gordiske knude?
Avatar billede gammelhat Nybegynder
25. februar 2005 - 18:52 #1
Jeg tror du skal være glad for at Eksperten overhovedet virker :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. februar 2005 - 01:10 #2
Det er endnu en fejl, mht til url parameterne.. en ligende fejl eksisterede for ca ½ år siden..

hvis du selv indsætter "&synopsis=on" i urlen, vil du kunne se synopsis.

Eksempel (side 2 med synopsis):
http://www.eksperten.dk/artikler/?sort=&order=DESC&start=20&synopsis=on

MEN!: Det virker kun når du selv gør det.. det "tilføjes" ikke til "<<", ">>" eller tal-linkene..

Altså, du skal selv indsætte "&synopsis=on" i urlen, på hver eneste side.. indtil det bliver fixet..
Avatar billede kjulius Novice
26. februar 2005 - 14:25 #3
--> thesurfer:
Tak, det var lige det jeg skulle bruge! :-)

Drop et svar, og du vil få dine velfortjente "kinderæg"...

Så må vi bare håber, at ekspertens "mekaniker" ser dette indlæg, og får udskiftet de nødvendige "maskindele".
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. februar 2005 - 14:51 #4
En uskreven regel siger, at spørgsmål ang. Eksperten (fejl, forslag, osv..) er gratis.. Når problemet er "løst", lægger spørgeren selv et svar (husk at markere og acceptere det), og får pointsne igen..
Avatar billede kjulius Novice
26. februar 2005 - 17:24 #5
Okay, det var jeg ikke klar over. Men så gør jeg da bare det...
Avatar billede kjulius Novice
26. februar 2005 - 17:27 #6
Haps