Avatar billede JohnVamos Nybegynder
27. februar 2005 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af subserver

Halløjsa eksperter...

Jeg har anskaffet mig Windows 2000 server family og skal bruge den sum subserver til vores eksisterene hjemmeside www.techno4ever.dk med tilhørene subdimaine..
Hjemmesiden er hostet på et alm. webhotel som har tildelt os et subdomain som peger på vores IP adresse på port 80 !!

Nu er spørgesmålet !!  findes der nogen beskivelse nogen steder,  hvor jeg kan se hvordan jeg opsætter vores Win2Kserver, eller mon nogen her kunne være behjælpsom med det ??

Regards John...
Avatar billede noob2003 Nybegynder
27. februar 2005 - 15:50 #1
Start - Control Panel - Administrative Tools - Internet Information Server (IIS) Manger - Web Site - (højre klik på mus og sig new site indtast din beskrivelse af site - under host header indtaster du dit subdomainnavn - vælge dir dit domain ligger i - Next - Next    og færdig
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
27. februar 2005 - 16:45 #2
Hmm,  er det under internet servece manager ??  jeg syntes den er lid svær at finde rund i !!  det 1 gang jeg ser Win"Kserver !!  :-(
Sorry
Avatar billede noob2003 Nybegynder
27. februar 2005 - 16:58 #3
okay er der ikke et default website der ??

der burde du kunne se hvilket dir den henviser til  plejer at være c:\Inetpub\wwwroot

der burde du kunne ligge alle dine hjemmesider ind og se dem

gi en ip så kan jeg se om den er online fra nettet
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
27. februar 2005 - 17:02 #4
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
27. februar 2005 - 17:04 #5
Hvis det var muligt,  kunne være meget fornemt hvis vi kunne tales ved vt. på MSN hvis dette var muligt ??
Avatar billede noob2003 Nybegynder
27. februar 2005 - 17:07 #6
support_nospam@nukehosting.dk fjern _nospam til msn
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
27. februar 2005 - 17:10 #7
Done,  men offline ! ;-)
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
26. marts 2005 - 16:08 #8
Ja, jeg kom jo ikke ret meget vider her...  men sådan går det jo sommetider!
Men du skal have tak for hjælpen og du skal da heller ikke snydes for dine point!!
Jeg tror jeg prøver med linux!!

Hilsen Daddyc
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
26. marts 2005 - 16:09 #9
Hvordan får du dine point ??