Avatar billede martinhh Nybegynder
28. februar 2005 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Trådløs headset til computeren

Hejsa...

Jeg står for indkøb af nyt headset til min PC. Jeg har med mit gamle headset i længere tid savnet mere mobilitet og frihed, så derfor vil jeg gerne have et trådløst headset.

Headsettet skal meget gerne være udstyret med to lydudgange(telefoner/højttalere) og en mikrofon af god kvalitet.

Alle forslag er velkomne, gerne i flere prisklasser. Jeg kender ikke så meget til de tekniske specifikationer, så det ville være rart hvis I gad oversætte lidt.

Mvh,
Martin
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. februar 2005 - 20:30 #1
Det er ikke livsnødvendigt det er bluetooth... Bare det er trådløst.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
07. marts 2005 - 11:46 #2
klart en jabra 250 bluetooth headset