Avatar billede _k Nybegynder
03. marts 2005 - 12:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FCS hosting

Jeg står og skal bruge noget Flash Communication Server hosting.

Er der nogen som har fået hostet nogen i Danmark eller et tilstødende land, og i så tilfælde hvilke webhoteller har I så prøvet?
Smid gerne alle de links i kender til.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. marts 2005 - 12:25 #1
I jeres tilfælde vil jeg ikke anbefale at få hostet i et andet land. 1. Det sinker forbindelsen og vigtigst af alt - Du kommer til at betale for udenlandsk trafik og det ligger som regel i prisniveauet dobbelt op.
Avatar billede _k Nybegynder
03. marts 2005 - 13:23 #2
At det sinker forbindelsen er absolut et argument for at blive indenfor landets grænser, men jeg er ikke med på hvad du mener med at det bliver dyrere. Er der en parameter i Communication Serveren for hvor trafikken kommer fra? For jeg regner da ikke med at et svensk webhotel vil charge mig dobbelt, fordi jeg kommer fra Danmark?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. marts 2005 - 13:33 #3
Hvis du f.eks bliver hostet i danmark og har mange svenske brugere så tæller de som udenlandsk trafik og udenlandsk trafik koster flere penge og vil derfor i 99,9% af alle tilfælde også være en del dyrere at købe sig til.

I en tilfældig hosts betingelser slog jeg lige op "Kunden har 10000 MB fri trafik (10 Gb) pr. måned udfra sit Web-Hotel, dette dækker 8000 Mb national og 2000 Mb international trafik".
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
04. marts 2005 - 13:29 #4
--> nikolaidu: Hvem og hvad var prisen pr. md på denne løsning?
Avatar billede _k Nybegynder
14. juni 2005 - 10:43 #5
Hov, skal da have lukket den her. Smid et svar nikolajdu.
Avatar billede _k Nybegynder
16. maj 2006 - 23:18 #6
Lukker og slukker