Avatar billede mannik Nybegynder
04. marts 2005 - 20:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere printdriver

Hej exp

Jeg kan ikke få lov til at installere en printdriver til min HP 1220c (Deskjet) Jeg kan nok få den til at løbe selve installationen igennem men til slut kommer den op med at der er sket en fejl og driveren ikke installeret. Jeg har forsøgt mig i fejlsikret tilstand, mystisk. Jeg kan til dels godt bruge den indbyggede driver der er i XP men der kan jeg ikke angive specielle mål på papir og det har jeg af og til brug for.
Avatar billede bredker Nybegynder
04. marts 2005 - 20:41 #1
start>>kør >>regedit
find alt der heder noget med her HP
H-klik og se hvad tilladelserne står til , du skal have fuld adgang
genstart og prøv igen
Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 07:03 #2
det eneste jeg kan finde er er noget med "rediger binære data"
Avatar billede bredker Nybegynder
05. marts 2005 - 07:49 #3
så prøv at søge på " hewlett-packard "
i den kolonne til venstre med mapperne
h-klik på de mapper du finder der , så burde du kunne få tilladelser frem
Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 08:19 #4
ok, fandt den, jeg har fuld tilladelse. der sker det under selve installationen at hvis jeg vælger USB under forbindelse så står den bare og gnaver og kommer ingen vegne, CPU er så 100% Men hvis jeg vælger andre USB002 så går den igang med at installere og til sidst kommer så fejlmeddelsen. Jeg har forsøgt både den danske og den engelske driver fra HP
Avatar billede bredker Nybegynder
05. marts 2005 - 08:48 #5
så bliver du nok nød til først at fjerne alt software mm der er kommet sammen med printeren
derefter starter du forfra , du må ikke tænde printeren før du bliver bedt om det , bare kør setup fra cd  , og følg vejledningen
det er et ret alm problem med HP , har selv slodset med det i lang tid før jeg fandt løsningen
Avatar billede yaris Praktikant
05. marts 2005 - 13:06 #6
du husker vel hvis det er en usb printe først at sætte usb stikket i når vejledningen siger det
Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 14:04 #7
ok, fjernede alt det gamle og det virkede sradigvæk ikke, så gik jeg under tilføj printer og fik det installeret den vej. Og bredker - et svar please
Avatar billede bredker Nybegynder
05. marts 2005 - 14:12 #8
ok , dejligt at det kom til at køre
Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 15:06 #9
Tak for hjælpen