Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 18:37 Der er 5 kommentarer

Outlook 2003 - visning af kontaktpersoner

Hej exp.

I min Outlook - kontaktpersoner har jeg ligesom 2 forskellige visninger - dem der er oprettet i Outlook 2000 vises rigtigt nok men dem der er importeret fra OE vises lidt mærkeligt, et par eks. I stedet for Nordjysk Engros Aps står der Aps, Nordjysk Engros eller i stedet for Jørgen Brandt-Larsen, står der Brandt Larsen, Jørgen. Se nu kommer vi til det kildne, kan jeg ændre dette med et hug for alle adresser eller skal jeg ind på hver enkelt? 100 dejlige fede point til den der kan hjælpe
Avatar billede bredker Nybegynder
05. marts 2005 - 18:51 #1
indstillinger>>kontaktpersoner>>indstillinger for kontaktpersoner
her kan det ændres
Avatar billede lx2ba Novice
05. marts 2005 - 18:55 #2
Det må da være en sag om sortering.
Se her: http://lx2ba.tripod.com/mail/index.album?i=4
Avatar billede lx2ba Novice
05. marts 2005 - 18:56 #3
Nå, ja, jeg glemte, at det nok er 2003 udgaven, du allerede arbejder i ;<)
Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 19:11 #4
bredker - den eneste indstillinger jeg kan inde er i funktioner > indstillinger når jeg så kikker under kontaktpersoner er det jeg kan indstille hvordan den skal arkivere NYE kontaktpersoner men jeg kikker måske et forkert sted?
Avatar billede lx2ba Novice
05. marts 2005 - 20:08 #5
Jamen, er detså alligevel som jeg har foreslået?
Vis -> Sorter efter -> vælg hvilken rækkefølge....
Men jeg KAN selvfølgelig tage fejl, hvis 2003-udg. er forandret her  :<D