Avatar billede mewsw Nybegynder
05. marts 2005 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CD Rom /DVD Brænder kan ikke se fil'erne på cd?

Min brænder kan ikke se fil'erne på "normale" cd'er, men kan godt afspille DVD'er. Jeg har prøvet at sætte en anden CD-Rom drev i og det samme problem forsætter? Bruger WinXP-pro.????
Avatar billede jannikmunk Nybegynder
06. marts 2005 - 00:15 #1
Er det i en bærebar ?
Avatar billede mewsw Nybegynder
06. marts 2005 - 10:25 #2
Nej, det er ikke i en bærebar..!

Har også fundet udaf at den godt kan læse alle orginale cd'er, MEN den kan ikke læse brændte cd/dvd'er. F.F. kan det være? Den er ca. 1 mdr. gammel og har kunnet det før.?
Avatar billede mewsw Nybegynder
06. marts 2005 - 10:32 #3
Den kan også læse cd'er i som bootdisk (brændte)???? men lige så snart den komme i win er det galt??
Avatar billede mewsw Nybegynder
12. marts 2005 - 15:09 #4
lukker