Avatar billede madsass Nybegynder
06. marts 2005 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Madsass.dk - Services og meget mere

Så lavede jeg min side om til en side med services, nyheder og meget mere.
Hvad synes i om designet og idéen?
Og hvad synes i jeg ellers kan komme på siden af services? :)

Møzz Miig!

Ps. Tjek især min "Oversætter" under "Resourcer". :P
Avatar billede thuskjaer Nybegynder
06. marts 2005 - 23:53 #1
Ideen? Hvilken idé? Sider med den type indhold er vel nærmest blevet mainstream. Måske du skulle koncentrere dig lidt mere om, hvordan dit design burde se ud, for som den ser ud nu kan vel kun være et tegn på manglende kreativitet. Det er uden tvivl et af de mindst idé-fyldige hjemmesider jeg længe har set, og eftersom jeg også har haft 'fornøjelsen' af at kigge dit tidligere 'arbejde' igennem, bør du måske forny dig bare en smule engang imellem. Din oversætter virker af lort, og sproget på din side er af barnlig natur og rimelig unødvendig viden - lidt ligesom det man generelt ser fra Ekstra Bladets side (såvel som DR, DR2, TV2, TV3, 3+, Kanal 5, Tv-Danmark, B.T., Se og Hør, Familiejournalen, Ugebladet Søndag, Hjemmet, Ude og Hjemme, Blitz, Alt for Damerne, M!, Tjeck, Chili og sidst, men ikke mindst, Socialdemokratiets medlemsblad).

Og til dit spørgsmål stillet på din egen tagwall:
"Hvornår lærer i børn at blive voksne? Du bliver bannet permanant nu."
kan jeg jo nemt svare ved at stille spørgsmålet:
"Synes du selv det er specielt modent at bruge en flod af smileys hver gang du poster? Synes du i øvrigt selv, at dine såkaldte 'ideer' i form af en oversætter, der ikke virker, kunne tiltale et modent publikum?"
Avatar billede madsass Nybegynder
07. marts 2005 - 20:32 #2
Thuskjaer >
Han blev VED med at spamme min tagwall, og hvorfor virker min oversætter af "lort"?
Den oversætte det mest brugte sms sprog der er.
Avatar billede darkman Nybegynder
12. marts 2005 - 09:46 #3
hvor er toppen?
Avatar billede madsass Nybegynder
12. marts 2005 - 10:31 #4
Darkman >
Har du også problemer med toppen. Damn. Ved ikke hvad der sket :S
Avatar billede madsass Nybegynder
12. marts 2005 - 13:01 #5
Lukker spg.