Avatar billede syvon Nybegynder
14. marts 2005 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dansk top 10 liste script

Mangler et dansk top 10 liste script til den lille lokale radio.

det skal helst være med admin system, hvor man selv kan taste ugens liste ind, med visning af oprykning og nedrykning, samt mulighed for at se tidligere lister.

der behøver ikke det helt vilde grafik da det skal sættes ind i det nuværende design.

Har ledt rundt omkring på nettet men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde et.

På forhånd tak

/syvon
Avatar billede Daniel.E Praktikant
16. marts 2005 - 00:03 #1
hej syvon

Du skal i gang på de hårde måde, fordi du får sikkert problemer med at finde sådan et system.

Det er i virkeligheden meget simpelt.
1) skal template benyttes

2) overvej databasen og de forskellige tabel felter

3) afgør om javascript skal benyttes

4) forbered et design som passer til det nuværende

En anden ting du måske lige skal huske til næste gang.

Dit spørgsmål er klokke klart, og det er fint nok.  Men der mangler altså bare så mange forskellig oplysninger, hvilket gør det svært for os at svare ordenligt.

Husk derfor at tilføje din lokal radios hjemmeside, da du siger at "der behøver ikke det helt vilde grafik da det skal sættes ind i det nuværende design".  Hvilket design ???

30 points for sådan en opgave er for lidt.  Og hvis det er en opgave du skal have lavet, så har du oprettet dit spørgsmål det forkerte sted.  Nok derfor at der ingen svar er udover mig.
Avatar billede syvon Nybegynder
28. marts 2005 - 21:16 #2
det jeg gerne ville var hvis der var nogen der vidste hvor man kunne hente et sådan script.

men det kan så være ligemeget har lavet det selv.