Avatar billede reshafim Nybegynder
16. marts 2005 - 09:28 Der er 15 kommentarer

Windows Installer

Hver gang jeg ”klikker med musen” et eller andet stedt for at åbne et program eller andet så kommer det et lille vindue Windows Installer-Forbereder Installationer, og min vindue ”fryzer”en periode, det tager også lang tid indtil en program bliver fundet eller åbne et eller andet.
Det startet med at jeg har slettet noget i register under ”Run”fordi jeg havde virus efter det kunne jeg ikke modtager pakker fra Internet men jeg kunne sende, bag efter har jeg geninstalleret Windows 2000 pro men den var ikke tesame version som den originale version, og jeg tror at det er noget med ”det kører en anden kopi ”Jeg er virkelig på den!! Jeg vil helst ikke formatere disk, findes det hjælp?
MVH
Reshafim
Jeg har windows 2000 pro
Avatar billede boxe Nybegynder
16. marts 2005 - 09:33 #1
Har du prøvet at installere dit anti virus program om igen ??
Min gjorde noget lignende det samme, og jeg installerede Nativirus om igen, og så funkede det
Avatar billede kalp Novice
16. marts 2005 - 09:33 #2
Kender ikke lige nogen repair til windows2000... men der er ikke mere virus ? eller skal vi undersøge det?

Desuden behøver du ikke formattere din hd.. du kan bare installere en ny kopi af windows ved siden af den gamle... efterfølgende slette den gamle installation
Avatar billede falster Ekspert
16. marts 2005 - 09:42 #3
"Lytter" med. Det med denne ofte startende installer har jeg også oplevet. Dette råd kan forhindre, at den starter, når man vil åbne et program.

http://www.annoyances.org/exec/show/article08-103
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2005 - 10:00 #4
repair virker også ved win200 (ellers husker jeg meget forkert *G*)
Avatar billede reshafim Nybegynder
16. marts 2005 - 10:04 #5
Ja jeg har geninstalleret Norton og den fugerer,nej det er ikke mere virus
Avatar billede reshafim Nybegynder
16. marts 2005 - 10:34 #6
Vedr. Falsters kommentar og adresse, det begyndt at virke-(det med programmer).Men det er tilbage en enkelt problem,det kommer en lille vindue med windows installer og den siger-Den funktion,du prover at benytte, er på netværksressource,som ikke er tilgængelig,og den henviser til en sti for en program som jeg har slettet, derfor jeg kan ikke installere den program,Hvordan stoper jeg den eller sletter den kommando??
Men Falster skal har indtil videre nogle Point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. marts 2005 - 11:35 #7
Hvornår kommer det vindue ? Automatisk under opstarten, eller er det stadig når du starter programmer ?
Avatar billede reshafim Nybegynder
16. marts 2005 - 12:15 #8
Jeg har kopieret adresse og så under "kør"har jeg skrevet regedit og "søg"i dattabase så kom den flere steder og jeg har slettet den flere forskælige steder OG DEN ER VÆK.
den lille vindue Windows Installer kommer hvert gang jeg klikker med musen MEN KUN ET HALV SEKUND så er den væk
Men nu vil jeg starte Word og så siger lille vindue-Det er problem med genvejen! jeg skal lige undersøge det så kommer jeg tilbage
Avatar billede reshafim Nybegynder
16. marts 2005 - 13:23 #9
Hej igen jeg har fulgt anvisninger fra den link som Falster har indsat og det virker!!
Nu er det en måske mindre problem og det er-at det tager lang tid for at finde både programmer og forskælige andre ting-grov sagt jeg skal klikke med mus flere gange indtil pc gå igang, det er som om min pc er blevet "senil" eller fater langsam kan det hjælpes her??
Jeg synes at Falster har fortjent point for den link-den er rigtig gå link også for andre ting
Hvårdan giver jeg point!!
reshafim
Avatar billede falster Ekspert
16. marts 2005 - 16:33 #10
Tænk ikke på point til mig. Jeg fandt det et andet sted. Jeg håber du får løst det hele.

Hvis ingen lægger et svar, kan du trække points tilbage ved selv at lægge et svar og så acceptere det.
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:34 #11
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 20:28 #12
det virker tak til alle
reshafim
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 20:31 #13
hvad virkede ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2007 - 22:22 #14
Lukketid :)
Avatar billede screem_brille Novice
05. juli 2007 - 22:28 #15
ikke et spørgsmål er lukket af denne spørger, så mon ikke vedkommende ikke ved hvordan man lukker spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar