Avatar billede virtualdurran Nybegynder
16. marts 2005 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Wi-fi kort og styresystem

JEg har lige købt mig en ny pda med windows mobile 2003 English på. Kan det lade sig gøre at anskaffe sig dette på andre måder end at købe det for 700 kr?(måske købe det billigere, eller gratis opdatering?) Desuden vil jeg gerne have mig et SanDisk Wi-Fi SD kort med 256 MB RAM. Jeg har fundet dette, til den "nette" sum af 1.870 kr, hvilket jeg nok synes er LIGE i overkanten, efter som jeg finder det til 600 kr i engelske butikker, hvor mit problem så bare er at de vil ik sende skidtet her til dk. Nogen der ved om det kan købes billigere her i dk eller udenlandske firmaer, som selvfølgelig sender til dk!?

På forhånd tak for hjælpen

Jacob
Avatar billede hub Nybegynder
16. marts 2005 - 17:39 #1
pcnetto i Herlev sælger kortet til ca. 1150. Kig under MMC-kort
Avatar billede badazz Novice
20. marts 2005 - 23:41 #2
Avatar billede mikenedergaard Nybegynder
24. marts 2005 - 22:47 #3
Har selv lige købt et til omkring 700kr. på Ebay.co.uk... har fundet en søge link til dig som viser alle de sidste nye aktioner. Du kan enten vælge at byde på nogle af aktionerne eller gøre som mig og vælge "Buy It Now". Bemærk du skal have en konto derinde og betaling kan ske via betalingskort til via Paypal. Det er simpelt og let og hurtig levering! Kan kun anbefale dig det! Her er linket:

http://search.ebay.co.uk/SanDisk-Wi-Fi_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsatitleZSanDiskQ20Wi-FiQ20QQsacatZ-1QQcatrefZC6QQfltZ9QQftrtZ1QQftrvZ1QQsadisZ200QQfposZPostcodeQQfsopZ1QQfsooZ1

Du skal være velkommen med flere spørgsmål.

Mvh. Mike Nedergaard
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
03. april 2005 - 18:11 #4
Ved ikke om det er aktuelt mere, men jeg har selv lige søgt efter et produkt i samme stil og fandt dette www.kortlink.dk/qcw til knap 1000 kr inkl. moms.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. april 2005 - 13:38 #5
Ingen respons?