Avatar billede mikstor Nybegynder
18. marts 2005 - 17:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet Gæstebog og evt "Contact Us, mailsender" giver cd

Hej eksperter...

Jeg skal bruge en Gæstebog og evt. en "Contact Us, mailsender".

Krav:
- Bredde = 541
- Højde = 330
- Baggrund = Sort
- Tekst = Hvid/Engelsk

Belønning (Eller hvad man nu kan kalde det) er en CD med bandet Mellow Mind.
I er også velkomne til at skrive link/navn i bunden af Gæstebogen og "Contact Us, mailsenderen
Avatar billede mikstor Nybegynder
18. marts 2005 - 18:10 #1
Jeg skal lige huske at sige at i kan kontakte mig på msn: mikstor@hotmail.com eller e-mail: mikstor@gmail.com
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. marts 2005 - 16:20 #2
Er det bare et gæstebogsscript du er ude efter?
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. marts 2005 - 16:27 #4
Avatar billede mikstor Nybegynder
19. marts 2005 - 17:02 #5
moejensen> Jeg vil kigge lidt på Gæstebøgerne, men maillisten det skal være sådan en hvor man skriver hvem man er og emnet og beskeden og så når man trykker på send så sender den til en bestemt mail...

Ikke et nyhedsbrev
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. marts 2005 - 17:57 #6
okay, kig rundt på activedeveloper.dk og netcoders.dk der finder du havd du mangler.
Avatar billede mikstor Nybegynder
20. marts 2005 - 00:19 #7
moejensen> Jeg kan ikke finde nogen form-mail på nogen af de sider, som jeg kan få til at virke...
Avatar billede moejensen Nybegynder
20. marts 2005 - 14:59 #8
så kig her på eksperten.dk der er massere af steder hvor der bliver vist det du gerne vil ha - om ikke andet kan det let tilpasses
Avatar billede mikstor Nybegynder
21. marts 2005 - 14:30 #9
Kan du ikke lige skrive et direkte link eller lignende?