Avatar billede convinius Nybegynder
18. marts 2005 - 19:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Export af excel fil til csv komme separeret eller semikolan separ

Hej folkens,

Jeg har en produktliste i excel, og vil importere den i mit regnskabsprogram Summasumarum. Men hvordan gør man det?

Jeg kan godt importere det til programmet, men at eksporeter fra tabel liste til komma separeret f.eks det kan jeg ikke.

Kan nogen hjælpe?

/Convi...
Avatar billede sjap Praktikant
18. marts 2005 - 20:30 #1
Har du prøvet menuen Filer/Gem som og så skal du vælge Filtype til CSV (semikolonsepareret)?
Avatar billede convinius Nybegynder
18. marts 2005 - 22:19 #2
ja, jeg fandt ud af det i mellemtiden. Tak for svaret any way ;-)
Avatar billede convinius Nybegynder
18. marts 2005 - 22:20 #3
kan du indsætte et svar....for du fortjenermindst halvdelen. For dit svar...
Avatar billede sjap Praktikant
18. marts 2005 - 23:07 #4
OK :0)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2005 - 12:00 #5
Kender du denne? kan lånes på biblioteket
65.21
Malka, Britt
Regnskab på pc - med SummaSummarum / Britt Malka. - 1. udgave. - Kbh. : Libris, 2004. - 86 sider : ill.