Avatar billede skyttegaard Nybegynder
20. marts 2005 - 09:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer-ophæng under skrivebord

Hej,

Er der nogen, der ved, hvor man til en rimelig pris kan finde et ophæng til computer, som man kan skrue fast under skrivebordet.
Det skal passe til barebone-kabinetter (Jeg har et Soltek og et Shuttle) - altså ca. 22 cm x 24 cm x 35 cm (b x h x d).
Jeg har fundet et par muligheder her hos Office Nordic:
http://www.office-nordic.dk/produkter.asp?menu_id=6&submenu_id=7
Henholdsvis Gridlock Kubik, som er et lille bur, og Bundy-serien, som spænder fast med remme.
Problemet er bare, at selv den billigste Bundy koster over 500 kr. - og det er altså for dyrt for et par remme og en plade metal.
Jeg vil helst have noget a'la Gridlock Kubik, men den koster næsten 1000 kr. hos Office Nordic.
Er der nogen, der ved, hvor man kan finde sådan noget til en lavere pris. Jeg har set, at Gridlock Kubik kan fås til kun 800 svenske kroner på den anden side af sundet (altså ca. 650 danske, så Office Nordic er tilsyneladende meget dyre), men jeg har ikke kunnet finde en forhandler, der sender til Danmark.

Mvh,
Peter
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
20. marts 2005 - 09:08 #1
Glemte lige at sige, at http://www.focuscomp.dk/ har tilsvarende produkter til en mere rimelig pris, men de har tilsyneladende ikke lige netop Gridlock Kubik.
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
15. april 2005 - 10:32 #2
Hmm - lidt flere points..
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
14. januar 2006 - 11:51 #3
Lukker