Avatar billede oggebogge Nybegynder
22. marts 2005 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Norton firewall 2005

Har lige installeret office 2003, og hver gang jeg skal starte Word kommer en boks frem der siger "preparing to install, searching for files" og direkt efter kommer en melding fra Norton internet security 2005 der siger "reparer funktionen understøtteas ikke af Norton"
Hvad skal jeg gøre?

Sidder på arbejd så jeg kan ikke præcis huske fejlmeldingen.
Avatar billede oggebogge Nybegynder
24. marts 2005 - 11:10 #1
Drop den her, løste det selv.
Avatar billede oggebogge Nybegynder
24. marts 2005 - 15:52 #2
points til mig