Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
23. marts 2005 - 23:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

interaktivt program til hjemmeside

Hejsa

Jeg er lidt rookie på området ASP, men er igang med et hjemmeside projekt og meningen var der skulle være nogle interaktive tests som den besøgende kunne prøve.

Nogle forslag til hvordan jeg skal gribe det an?

Mvh
Jakob
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
23. marts 2005 - 23:27 #1
Det behøver ikke være ASP programmering...
Avatar billede nelander Nybegynder
04. april 2005 - 00:51 #2
Kan godt se det er længe siden, men hvornår har du deadline til :)
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
04. april 2005 - 15:24 #3
Der ikke nogen deadline som sådan. Det er projekt jeg roder med i fritiden. Skal man ud i noget programmering for at lave et interaktivt program til sin webhotel?
findes der ikke andre muligheder?

mvh
Jakob
Avatar billede nelander Nybegynder
12. april 2005 - 02:46 #4
Nja... Altså du kan nøjes med scripting,
men der skal noget i den stil til i hvertfald :-)

mvh
Philip Nelander
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
12. april 2005 - 15:25 #5
ok
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
12. april 2005 - 15:25 #6
tak
Avatar billede nelander Nybegynder
15. april 2005 - 08:01 #7
Jeg arbejder selv i ASP, og synes (selvfølgelig), at det er det bedste,
så hvis du gerne vil være hardcore til det, så kan du f.eks. prøve at kigge på
www.html.dk ... Der kan du finde de grundlæggende ting i det, som faktisk er nok til at lave den slags test :-)