Avatar billede mjanne Praktikant
24. marts 2005 - 16:15 Der er 4 kommentarer

Synkronisering af palm med macs ical

Hej

Dette er ikke et hardware-problem, men jeg kan ikke finde andre steder at stille spørgsmålet. Måske nogen kan hjælpe mig allgevel.

Det drejer sig om, at jeg ikke kan få synkroniseret min palm med ical - andre palm-ting overføres fint, men ikke kalenderen (som s'gu' er den vigtigste).

Måske har det noget med brugere at gøre (?) for jeg har et navn på min palm og et andet på mac'en. Jeg har så forsøgt at oprette en ny kalender sådan at brugernavnet blev det samme, men uden resultat.

Har det noget at gøre med download-rækkefølgen (har prøvet flere kombinationer)?

Hvad gør jeg så? Jeg har stillet samme spg på mediamac, og har der fået det råd at købe et tredje program. Det gør jeg gerne, men jeg vil da helst spare pengene!

mvh
marianne
Avatar billede egonspock Seniormester
25. marts 2005 - 18:38 #1
Har du overvejet at bruge Palm Desktop i stedet for iCal?

http://www.palmone.com/us/support/macintosh/mac_desktop.html
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
30. marts 2005 - 01:34 #2
Hey hey... du skal ikke bryde dig om at købe et nyt program...

Du skal bruge Isync... Du skal installere den der og så når du syncronisere så bliver din ical automatisk sync'et med...
Avatar billede lnfrandsen Nybegynder
12. april 2005 - 00:10 #3
husk lige at du skal hente conduiten først, eller kører den ikke... du kan finde den via "Mac OS X software" i æblemenuen
Palm ISync Conduite hedder den vist.

Frandsen
Avatar billede mjanne Praktikant
12. april 2005 - 08:04 #4
Jeg synes, jeg har forsøgt alle mulige kombinationer. Skal det forstås sådan at jeg FØRST skal installere ISync Conduite OG SÅ installere ISync? Jeg troede de to programmer erstattede hinanden (Conduite til Palm og Sync til alle andre)?