Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. marts 2005 - 22:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved install?? Hvad er det?

Hejsa!

Jeg har lige samlet en pc som jeg gerne vil have til at køre, men når den begynder og skal hente alle data fra xp cd'en, så kommer den hen til "windows setup is starting" ca, omkring hvor man skal til at skrive serial osv..

Men så dukker der en blå skærm op, og den skriver følgende;
(Klip fra tekst)

"DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"

Og andet med at jeg skal deaktivere ny installerede ting på pc'en, men der ligger ikke noget windows på harddisken, den er helt tom..

Hvor ligger problemet? og hvad skal jeg gøre??

/bartzzeh
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 22:48 #1
Det er vist nok et RAM problem
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 22:51 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2005 - 22:55 #3
Glem linket det kan du naturligvis ikke bruge til noget under installation, jeg ville afmontere eller deaktivere alt overflødigt (lyd - net- osv.) indtil installationen var færdig har du mere end en RAM blok ville jeg prøve med en af gangen
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. marts 2005 - 22:59 #4
jeg har 3 ram blokke, og her for lidt siden da jeg fjernede en kom den ikke med den blå skærm lige med det samme, men så lidt efter begyndte den på det igen..!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
03. april 2005 - 14:07 #6
lukket