Avatar billede badazz Novice
28. marts 2005 - 00:10 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Optage Webcam NEMT

Hejsa. jeg søger et program, som nemt kan optage hvad et webcam "ser" og gemme det realtime i en videofil på harddisken.
Webcam´et er et logitech, og tilsluttes til USB porten..

Nogle gode ideer??

Mvh Brian
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2005 - 00:23 #1
hvis webcammet kommer sammen med noget software som kan lave en streaming url kan du bruge nettransport til at optage med...men der er sikkert en lettere måde
Avatar billede badazz Novice
28. marts 2005 - 00:29 #2
der er ingen software med kameraet.. windows har drivere til den..
Avatar billede jay Nybegynder
28. marts 2005 - 00:37 #3
VLC mediaplayer kunne være et bud, http://videolan.org/ Den kan i hvert fald streame til en fil, hvilket må betyde at optage.
Hvor godt denne funktion virker, eller dækker dit behov kan jeg ikke gøre mig klog på, da jeg aldrig har brugt denne funktion.
Avatar billede yaris Praktikant
28. marts 2005 - 01:01 #4
jeg tror også at du måske kan bruge nero burning
Avatar billede tumben Novice
28. marts 2005 - 01:03 #5
windows media encoder....
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
28. marts 2005 - 03:30 #6
Du kan da forsøge et af logitechs andre kamerare. Ved godt det lyder underligt, men nogen gange virker programmerne til andre dele.

F.eks. hos Creative-
Avatar billede -samer- Nybegynder
28. marts 2005 - 12:42 #7
haha

hvis du ikke havde stjålet dit webcam, og havde købt det, er jeg sikker på at du fik en cd med, med drivere og programmer, det gjorde jeg ihvertfald, og der er et lille program med, som du kan tage billeder, og lave film med!
Avatar billede hyggehesten Nybegynder
28. marts 2005 - 13:08 #8
-samer- , lad dog være med at komme med sådanne beskyldninger, det kan da godt være der ingen cd var, hvad ved du om det ?
Avatar billede badazz Novice
28. marts 2005 - 15:50 #9
-smaler-
1. du skal absolut ikke beskylde mig for at stjæle. du aner jo intet om siturationen, så tag lige at klap i.
2. du skal ikke poste sådan noget som et svar!
Avatar billede badazz Novice
28. marts 2005 - 15:51 #10
i andre for point for jeres indsats, nu vil jeg prøve det igennem i alle har seldt, og se om der er noget der kan det jeg ønsker, tak for hjælpen