Avatar billede mmolsen Nybegynder
29. marts 2005 - 08:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

download eps filer

Når jeg laver et alm. href til en eps fil så downloader den filen som .ps ??

Hvordan får jeg den til at downloade rigtigt.

I kan se mit eksempel på
http://www.jbe.dk/content.asp?ID=220&pID=142
Avatar billede olebole Juniormester
29. marts 2005 - 16:17 #1
<ole>

Hvad er forskellen på 'rigtigt' og det, der sker nu?

/mvh
</bole>
Avatar billede mmolsen Nybegynder
11. april 2005 - 18:11 #2
Som det er nu, så downloader den filen som .ps

Når man så har downloaded filen, så kan man godt åbne det i illustrator med "åbn med.." men filen er umiddelbart ukendt for windows, selvom illustrator er installeret.
Avatar billede mmolsen Nybegynder
26. april 2005 - 21:51 #3
Nogen forsæag ?
Avatar billede mmolsen Nybegynder
30. april 2005 - 23:12 #4
Er Eksperten lukket eller gidder i bare ikke mere... Syntes snart det er tit at der ikke kommer svar længere.
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2005 - 23:33 #5
Sitet fungerer ad H...... til. Ikke mindst mail-systemet, som kun fungerer pletvist, så folk ikke får en mail, når der er nyt i tråden. Ofte følger jeg op på et spørgsmål, hvis jeg ser det i menuen på for- eller kategorisiden - blot for at opdage, at der er skrevet 5-10 usete indlæg.

Klag til Admin, hvis du gider. Enten er der slet ingen Admin - og så fungerer sitet, som det kan forventes i den situation - eller også er vedkommende bare for arrogant til at svare. Jeg har prøvet mange gange uden en dyt den anden vej.
Hvem gider blive ved? Hvem gider være til grin for arrogant inkompetence?  :o|
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2005 - 23:40 #6
I øvrigt kunne dit spørgsmål ligne en browserbug, da alle andre browsere end IE downloader den fint. Siden bærer dog tydeligt præg af, du ikke har prøvet at downloade i Mozilla ... formodentlig slet ikke set siden i Moz  :)