Avatar billede steel Praktikant
31. marts 2005 - 09:48 Der er 1 løsning

WebLogic 8.1 og jConnect 6.0 (jconn3.jar) imod Sybase

Efter opgradering fra jConnect 5.5 til 6.0 får jeg følgende fejl:

<30-03-2005 16:11:52 CEST> <Error> <Deployer> <BEA-149231> <Unable to set the activation state to true for the application _appsdir_module_ear.
weblogic.management.ApplicationException: activate failed for module.jar
{
Module Name: module.jar, Error: Exception activating module: EJBModule(module.jar,status=PREPARED)

Unable to deploy EJB: Authorisation from module.jar:

Unexpected exception while enlisting XAConnection java.sql.SQLException: XA error: XAER_RMERR : A resource manager error has occured in the transaction branch start() failed on resource 'ModuleConnectionPool': XAER_RMERR : A resource manager error has occured in the transaction branch
javax.transaction.xa.XAException
        at com.sybase.jdbc3.jdbc.SybXAResource.sendRPC(SybXAResource.java:756)
        at com.sybase.jdbc3.jdbc.SybXAResource.sendRPC(SybXAResource.java:647)
        at com.sybase.jdbc3.jdbc.SybXAResource.start(SybXAResource.java:312)
        at weblogic.jdbc.jta.DataSource.start(DataSource.java:629)
        at weblogic.transaction.internal.XAServerResourceInfo.start(XAServerResourceInfo.java:1103)
        at weblogic.transaction.internal.XAServerResourceInfo.xaStart(XAServerResourceInfo.java:1035)
        at weblogic.transaction.internal.XAServerResourceInfo.enlist(XAServerResourceInfo.java:213)
        at weblogic.transaction.internal.ServerTransactionImpl.enlistResource(ServerTransactionImpl.java:461)
        at weblogic.jdbc.jta.DataSource.enlist(DataSource.java:1383)
        at weblogic.jdbc.jta.DataSource.refreshXAConnAndEnlist(DataSource.java:1325)
        at weblogic.jdbc.jta.DataSource.getConnection(DataSource.java:396)
        at weblogic.jdbc.jta.DataSource.connect(DataSource.java:354)
        at weblogic.jdbc.common.internal.RmiDataSource.getConnection(RmiDataSource.java:305)
        at weblogic.ejb20.cmp.rdbms.RDBMSPersistenceManager.getConnection(RDBMSPersistenceManager.java:2247)

Er der nogen, der har oplevet noget lignende?
Avatar billede steel Praktikant
29. februar 2008 - 13:22 #1
Luk.