Avatar billede brian666 Nybegynder
01. april 2005 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Periodisk raslen og subwoofer problemer med Logitech Z560

Jeg har dette sæt, og det er såmen et ganske udemærket et af slagsen, når det nu engang virker.

Begge disse problemer er periodiske, og derfor virker sættet til tider 100% som det skal. Men det vil jeg gerne have det til at gøre lidt oftere.

Mit første problem går på at der kommer en raslen for subwooferen. Jeg er ikke hifi-nød, og har derfor ikke turde åbne den. Jeg har sikkert heller ikke kunne finde ud af noget dernede alligevel. Dette kommer kun når man spiller højt, men man kan også spille højt til tider uden det sker, så det er ikke fordi den vibrere for meget.

Mit andet problem har også noget med subwooferen at gøre, den står simpelthen af nogle gange. Den kan forsvinde midt inde i en sang, og hvis man så justere for volumen, så kommer den tilbage med det samme. Hvis man bare venter, så kommer den også efter et stykke tid.

Som tidligere nævnt, så virker den som den skal i perioder. Derfor er jeg næsten også overbevist om, at det må være muligt at få den til at virke heletiden.

På forhånd tak.
Avatar billede brian666 Nybegynder
01. april 2005 - 15:02 #1
Glemte lige at sige, at problem #2 mest kommer når man spiller lavt. Men på det seneste, er det også dukket op ved højere volume. Dette er dog stadig sjældent.
Avatar billede milter Ekspert
01. april 2005 - 20:15 #2
Jeg tror, du vil få flere svar, hvis du følger op på nogle af de andre spørgsmål, du har åbne. Svar på, om du har gjort noget ved de forslag til løsninger, du har fået.

Og hvis ingen af forslagene virker, så skriv tilbage, at du er glad for den hjælp, du har fået, men det virker desværre ikke og luk derefter spørgsmålet ved selv at lægge et svar og acceptere det.

Og hvad angår din højttaler, så lyder det for mig som et typisk eksempel på, at bassen og volume har været skruet for højt op, d.v.s. der skal en ny højttaler til.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2005 - 11:48 #3
OK, et langskud fra mig af: Se om stikkene er sat ordentlig til, og om det er de rigtigt porte de er sat i. Som sagt er det et langskud, men i gave it a try.. ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2005 - 11:51 #4
Ham her ser ud til at have et problem ligesom dig: PS: Det er på engelsk! http://www.dslreports.com/forum/remark,12779385
Avatar billede clauzii Nybegynder
25. maj 2005 - 23:58 #5
Du skal ha´ et kraftigere sæt højttalere!

Og som milter siger....
Avatar billede clauzii Nybegynder
18. juni 2005 - 19:38 #6
Okay, du kan ikke engang finde ud af at komme med kommentarer - prøv lige at læse reglerne for brug af Eksperten...