Avatar billede Findahl Praktikant
04. april 2005 - 19:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kabel fra computer til fjernsyn

Hej

Jeg har et grafikkort med TV-out. Det er et nyt nVidia Geforce 6800.

Jeg vil nu gerne have et kabel som går fra TV-outstikket på grafikkortet og til mit fjernsyns "gul-hvid-rød-stik". Er dette muligt? Skal man have noget software til at sende det ud via TV-out? Hvor kan man evt. købe sådan et 10-20 m. langt kabel henne?

Findahl
Avatar billede jmax Nybegynder
04. april 2005 - 19:41 #1
Ja du kan finde mange færdige løsninger i mange MEGET forskellige prisklasser, du får hvad du betaler for :)

Det gule stik er jo, som du sikkert er bekendt med, videosignalet
De to andre (rød/hvid) er det to lydkanaler (højre/venstre)

en løsning på din problematik kunne være:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103983
Avatar billede anazonda Nybegynder
04. april 2005 - 19:42 #2
FONA
Avatar billede jmax Nybegynder
04. april 2005 - 19:43 #3
Men alle disse produkter skulle være anvendelige:
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=328&Sort=Wanted&Parent=24&Type=1261&Value=21884

Jeg vil helt klart anbefale dig at besøge den nærmeste Expert eller Hifi-Klubben butik, hvis du går efter mere seriøs kvallitet :)
Avatar billede Findahl Praktikant
04. april 2005 - 22:00 #4
Tak skal du/I have.... vil tage et smut ind i Hi-Fi-Klubben.....