Avatar billede tgjensen Nybegynder
05. april 2005 - 08:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Explorer.exe fej kan ikke logge p[

Goddag!
igaar begyndte min pc at komme med denne fejl naar jeg logger paa.
der er sket en fejl i explorer.exe. det kommer frem naar winxp logger ind ogsaa kan jeg sende en fejlmeddelelse til microsoft ogsaa kommer jeg ikke vidre, jeg havde heldigvis en anden bruger og den kan jeg godt logge paa med. men hvad kan jeg gore.... her er hvad jeg har provet

kort spyboot og ad/aware

kort sfc /scannow

geninstaller ie6 vedt at i  kør  skrive:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

systemgendanelse sker der ik noget ved....

nu er jeg tom for ideer den eneste ide jeg har er at kore en repair men er lidt i tvivl om hvad der sker....
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. april 2005 - 09:53 #1
En repair vil ikke hjælpe, når en anden brugerprofil virker.

Gå ind her og hent Hijackthis.
http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe

Genstart i FEJLSIKRET tilstand. Du skal logge ind med det brugernavn, som der er problemer med.

Kør så Hijackthis, scan, save log. Læge den et sted hvor du kan se den fra den anden profil (f.eks. c:\hijackthis.log) og genstart så normalt og kopier logfilen herind, så kigger jeg på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
05. april 2005 - 09:59 #2
Kommer den ikke med et tilbud om at sende en meddelse til microsoft om problemet? Hvis den gør så prøv at tryk flere oplysninger (tror jeg nok der står!?) Dertinde kan du, måske, se specifikt hvilken fil der er skyld i problemet
Avatar billede tgjensen Nybegynder
05. april 2005 - 15:05 #3
jo det gor den pover det naar jeg kommer hjem!
Avatar billede tgjensen Nybegynder
05. april 2005 - 18:44 #4
Jeg kan ikke komme ind i fejlsikret prøvet og prøvet hvad kan jeg så gøre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. april 2005 - 20:21 #5
Kunne du få den fejlrapport frem som mcpeterc efterlyser ?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
30. marts 2006 - 10:30 #6
lukker