Avatar billede sammy Nybegynder
05. april 2005 - 11:04 Der er 2 kommentarer

Windows Messenger 4.7 always on top?

Hej,

I messenger kan man i tools sætte en option for at programmet always er on top. Men hvordan kan man gøre dette med conversations? man kan når conversation er åben sætte den til always on top, men hvordan gøres dette til default?

på forhånd tak

Sammy
Avatar billede sammy Nybegynder
11. april 2005 - 13:28 #1
bump? =)
Avatar billede ahave Nybegynder
11. april 2005 - 13:37 #2
Jeg skal ikke kunne sige om du kan gøre dette med windows messenger, men oftest er denne lille praktiske funktion jo udeladt i microsofts programmering. Jeg benytter følgende lille freeware program til at udfylde denne funktion for mig: http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/
For at få det til at starte automatisk skal du ligge en genvej ind i start/up og kopiere en dll fil ind i, jeg tror det er system32, men det er der information om i en readme fil. Det virker fint og så har man funktionen som en højrekliks funktion til alle programmer. Der er også få andre funktioner i programmet, som feks. minimize to tray, hvilket også er ganske brugbart en gang imellem.
Der følger ingen uønskede ting med programmet, ligesom det er gratis.
/ahave